Търсене в този блог

четвъртък, 28 юли 2011 г.

Защо съм тук?!

Здравейте,

Казвам се Мария,

Интернет, социалните мрежи и информационните технологии като цяло са хоби за мен. Обичам контактите с различни групи от хора и се радвам, че имам възможност да общувам с целия свят чрез Интернет.

Участвала съм в редица проекти за младежки обмени, които ми дават шанс да срещна хора от много държави, да се запозная с различни култури и традиции. Контактите с всички тези уникални личности ме зареждат емоционално и раждат безброй идеи за това как можем да бъдем полезни на себе си и обществото. 

Чрез публикациите си тук бих искала да споделя своя опит и да получа вашето мнение по дискутираните теми.

Надявам се да се достигна до възможно най-голям крък от хора и да коментираме социални въпроси свързани с ежедневието на всеки от нас.

  • Бъдете активни!
  • Изразете своето мнение!
  • Споделете своя житейски опит!





  • Няма коментари:

    Публикуване на коментар

    Очаквам Вашето мнение:-)))

    Всякакви нецензурирани коментари ще бъдат изтривани!!!